Sensodyne ‘ twee wekentest’ activatie

Interactieve Activatie

Sensodyne biedt al een halve eeuw dagelijkse bescherming bij gevoelige tanden met innovatieve producten in een breed assortiment mondverzorgingsproducten. Recent introduceerde Sensodyne een verbeterd tandpasta-assortiment voor nog betere bescherming en met geoptimaliseerde verfrissende mintsmaak. Bij 2x daags, 2 minuten poetsen biedt Sensodyne de hele dag bescherming bij gevoelige tanden.

Dit klinkt goed maar het daadwerkelijk laten proberen haalt de consument echt over de streep! Via de campagne ‘twee wekentest’ kon men het warme of koude product dat hen het meeste last bezorgt (bijvoorbeeld een ijsje of een kopje koffie) in bewaring zetten in de Sensodyne kluis. Na 2 weken kreeg men het product terug en maakte bovendien kans om het product terug te winnen in goud t.w.v. €2.500,-.

Kruidvat

Een mooie activatie met een hele strakke setting bij grote Kruidvat filialen. Op de interactieve winkelruit konden de shoppers zich online inschrijven. Het team van drie promotors , en een ‘bewaker’ voor de kluis, begeleidde de consument naar de winkelruit en zorgde voor uitleg en activatie. Voor Sensodyne was deze campagne een uitstekende graadmeter om te kijken hoe de koppeling van live contact en online activatie een succesvolle match zijn.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:  

Dit project delen via:

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK