Store Traffic energiewinkels door Nuon

Store Traffic energiewinkels door Nuon

Tijdens het EK pakken veel grote merken uit met een leuke gadget. Naast de Welpies van Albert Heijn en de Trompet van Heineken, heeft Nuon nu ook de Nederlamp! De campagne rondom de Nuon Nederlamp werd ondersteund door radio, televisie, printcampagnes, guerrillateams, maar ook samplingteams. Door de grote mediaforce van Nuon hebben de Energiewinkels een grote stroom van consumenten te verduren gehad.

Nuon Nederlamp

Om het winkelpersoneel te ontlasten heeft J.u.i.c.e. Promotions verkopers en promotors ingezet voor het uitdelen van de Nuon Nederlamp en ook het bieden van ondersteuning betreffende de sales. Op momenten dat de traffic naar de winkel minder was werden de promotors buiten de winkel ook ingezet om deze stroom van consumenten te vergroten.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:      

Dit project delen via:

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US