The Voice of Holland: sampling campagne Vitamin Water

The Voice of Holland: sampling campagne Vitamin Water

Met The Voice of Holland heeft RTL een dikke hit te pakken. Wekelijks stemmen miljoenen kijkers af op het programma waarin onder meer publieksfavoriet Ben Saunders de finale probeert te halen met zijn zangtalent.

In de Red Room, de ruimte waar de artiesten na de optreden worden ontvangen en geïnterviewd, drinkt menig artiest Vitamin Water. Na afloop van The Voice of Holland delen J.u.i.c.e. promotieteams Vitamin Water uit aan alle bezoekers. Maar ook buiten The Voice of Holland om organiseerde J.u.i.c.e. Promotions afgelopen december een grote landelijke sampling campagne voor dit populaire drankje. Dit is een mooi voorbeeld voor vele merken hoe geïntegreerd- communicatiedenken doorgevoerd kan worden in de executie van een marketingcommunicatieplan.

Categorien:

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK