Wervingsactie Santé op het Better Health Event in de RAI Amsterdam

Het Better Health Event in de RAI Amsterdam is een tweedaags event op het gebied van natuurlijke gezondheid. Er zijn lezingen, workshops en therapeuten sessies te volgen, maar je kunt jezelf ook verwennen met de heerlijke (gezonde) producten die door verschillende merken op de beurs worden aangeboden. J.u.i.c.e. Promotions is in samenwerking met Santé ook van de partij voor een wervingsactie.

Wervingsactie

Het hoofddoel van de wervingsactie is het werven van zoveel mogelijk abonnees. Om de bezoeker een positieve ervaring te bieden is er bij de stand ook korte gezichtsreflexologie behandeling beschikbaar. Bij gezichtsreflexolgie worden zones en punten in het gezicht gemasseerd en gestimuleerd. De behandeling zorgt voor balans tussen het lichaam en de geest en is voor alle huidtypen geschikt.

Na de behandeling bieden onze promotie toppers een heerlijk kopje biologische fairtrade thee uit Sri Lanka aan. De thee wordt lokaal in Sri Lanka geplukt!

Gezien het hoofddoel hebben de bezoekers van het event keuze uit twee opties:

  1. €5,- voor 3 Santé-nummers óf;
  2. €10,- voor 3 Santé-nummers + een giftbox van TEAmwork t.w.v. €31,80.

Wie kiest er na de gezichtsreflexologie behandeling én het internationale, biologische en fair trade kopje thee nog voor optie 1!?

Santé voor een beter leven

Santé is een uitgave van Audax Publishing en is hét magazine voor liefhebbers van een gezonde levensstijl. Het magazine geeft elke maand advies voor een fit, mooi en lekker leven. Santé noemt een gezond leven een gelukkig leven. Dit is tevens ook de boodschap die het blad over wil brengen.

Bovenstaande wordt gerealiseerd door middel van de volgende vijf pijlers:

  • Gezond leven: geeft antwoord op praktische gezondheidsvragen en is dus heel praktisch van aard
  • Gelukkig leven: geeft inzicht in onderwerpen over psyche en relaties
  • Fit leven: helpt de lezeres om fit en gezond te blijven met informatie over sport, fitness en afvallen
  • Mooi leven: biedt de lezeres bruikbare tips en inspiratie op beautygebied
  • Lekker leven: geeft inspiratie op het gebied van food en travel

Santé richt zich voornamelijk op de hoog opgeleide vrouw tussen de 25 en 50 jaar. Zij is op zoek naar inspiratie en praktische informatie, maar is geen fanaticus of fit-girl die nooit een work-out overslaat. Genieten is voor de Santé-lezeres net zo belangrijk. Laat dit nou precies aansluiten bij het event. #perfectmatch

Op de beurs met J.u.i.c.e. Promotions

Ben je enthousiast geworden over onze wervingsactie met Santé en sta je op het punt om een soortgelijke actie op te zetten? Wij helpen je er graag bij! Van concept tot uitvoering; wij werken graag samen de details uit. Neem een kijkje in ons portfolio en bekijk welke diensten wij aanbieden. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact met ons op!


Categorien:
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

Gerelateerde cases

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK