Bonbebe Beursactivatie Negenmaandenbeurs
In 2018 is het bedrijf BOOST Shoppermarketing overgenomen en ondergebracht bij J.u.i.c.e. Promotions. De werkzaamheden van Boost Shopper Marketing zijn nagenoeg naadloos overgenomen door Art of Activation. Ondanks de naamsverandering blijft het bedrijf gevestigd in Nieuwkuijk. J.u.i.c.e. Promotions is echter ook betrokken bij deze doorstart, want de veldmedewerkers van Art of Activation zijn opgenomen in het bestand van J.u.i.c.e. Promotions. Als je meer wilt weten over de doorstart dan kan je daar hier meer over lezen.
BRIEFING
Ontwikkel een concept voor de Negenmaandenbeurs met als doel om zoveel mogelijk moeders bekend maken met Bonbébé babyvoeding en te verleiden tot een probeeraankoop. Daarnaast moet er de ruimte zijn om de nieuwe app van Bonbébé te launchen en demonstreren.
CONCEPT
We hebben in een duidelijk herkenbare uitstraling en branding de beursstand in drie werelden ingedeeld om het de beursbezoeker zo leuk en makkelijk mogelijk te maken. Op de imposante stand (10x10m) was voor ieder wat wils! Zo was er de ruimte om informatie in te winnen over het uitgebreide assortiment van Bonbébé, konden mensen uitpuffen in de App-lounge en meteen de nieuwe app van Bonbébé downloaden, een aanbieding scoren bij de verkoopbalie en op de foto met hun (aanstaande) baby in de fotocorner. Een absoluut succes voor (heel) jong en oud!
RESULTATEN
Voor slechts €1,- kregen beursbezoekers twee potjes Bonbébé babyvoeding naar keuze, inclusief een leuke babyknuffel. In totaal zijn er vele duizenden potjes verkocht.
Wil jij ook activaties voor je brands organiseren? Geen probleem! Wij denken graag met je mee over een opvallende promotiecampagne, promotie op festivals, een fundraiser, product promotie, roadshow of compleet maatwerk! De teams van J.u.i.c.e. Promotions staan ook in het najaar klaar voor een wervelende campagne, dus neem dus snel contact met ons op. Inspiratie nodig? Kijk dan gerust weven bij de andere cases op de website.
Categorien: