fbpx
Waarom zit Pepijn op de wc?
terugspoelen
Hij kreeg van ons een sample van Page.
vooruitspoelen
Lees nu gauw de Case van Page Vochtig.
Bekijk project
Wat drinkt Ryanne tijdens de yoga?
terugspoelen
Innocent sapje dat ze van ons kreeg in de supermarkt
Bekijk project
Wil jij weten wat Tim staat te kokerellen?
terugspoelen
Hij heeft Santa Maria geproefd in een van onze foodtrucks.
vooruitspoelen
Sindsdien kan hij niet kiezen welk recept hij moet nemen.
Bekijk project

Capri-Sun – Lights, Camera, Action

In 2018 is het bedrijf BOOST Shoppermarketing overgenomen en ondergebracht bij J.u.i.c.e. Promotions. De werkzaamheden van Boost Shopper Marketing zijn nagenoeg naadloos overgenomen door Art of Activation. Ondanks de naamsverandering blijft het bedrijf gevestigd in Nieuwkuijk. J.u.i.c.e. Promotions is echter ook betrokken bij deze doorstart, want de veldmedewerkers van Art of Activation zijn opgenomen in het bestand van J.u.i.c.e. Promotions. Als je meer wilt weten over de doorstart dan kan je daar hier meer over lezen. 

 

BRIEFING

Ontwikkel een interactief activatieconcept voor Capri Sun met een duidelijke link naar film en entertainment. Dit om wekelijks de samenwerking van Capri Sun voor de zaterdagavondfilm van RTL onder de aandacht te brengen.
 

CONCEPT

Licht uit, spot aan! Voor Capri Sun maakten we de grootste sterren van de kinderen/pubers. Loop langs het display en wordt verrast door alle flitsers die plotseling afgaan als je in de buurt van  de fotografen komt. Jij bent de ster op de oranje loper!

Terwijl kinderen voor het display speelden werden ouders aangesproken door onze demonstrateurs. Zij krijgen meer informatie over het merk Capri Sun en een sample om aan hun kinderen te geven.

Boost heeft naast het instore traject ook een nearstore samplingactie georganiseerd waar iedereen op de foto kon om zich even een echte filmster te wanen. Met deze opvallende setting zijn we heel het land doorgetrokken en hebben wie tientallen city centra, winkelcentra en kids-events bezocht. Een feest voor jong en oud!
 

RESULTATEN

Met de instore activaties hebben we meer dan 27.000 samples uitgedeeld waarbij een salesconversie van 60% is gerealiseerd! Nearstore hebben we nog ruim 77.500 samples uitgedeeld. Hiermee hebben we +- 80.000 unieke gezinnen face-to-face bereikt wat gelijkt staat aan ruim 14.5% van de totale doelgroep.
 

Wil jij ook activaties voor je brands organiseren? Geen probleem! Wij denken graag met je mee over een opvallende promotiecampagnepromotie op festivals, een fundraiser, product promotieroadshow of compleet maatwerk! De teams van J.u.i.c.e. Promotions staan ook in het najaar klaar voor een wervelende campagne, dus neem dus snel contact met ons op. Inspiratie nodig? Kijk dan gerust weven bij de andere cases op de website.

 


 


Categorien:
Dit project delen via:

Robin STAAT JE GRAAG TE WOORD

Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen?
NEEM CONTACT OP MET Robin OF BEL 020 - 5813070

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM NU VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK