fbpx
Waarom zit Pepijn op de wc?
terugspoelen
Hij kreeg van ons een sample van Page.
vooruitspoelen
Lees nu gauw de Case van Page Vochtig.
Bekijk project
Wat drinkt Ryanne tijdens de yoga?
terugspoelen
Innocent sapje dat ze van ons kreeg in de supermarkt
Bekijk project
Wil jij weten wat Tim staat te kokerellen?
terugspoelen
Hij heeft Santa Maria geproefd in een van onze foodtrucks.
vooruitspoelen
Sindsdien kan hij niet kiezen welk recept hij moet nemen.
Bekijk project

De koning te rijk met Prince

In 2018 is het bedrijf BOOST Shoppermarketing overgenomen en ondergebracht bij J.u.i.c.e. Promotions. De werkzaamheden van Boost Shopper Marketing zijn nagenoeg naadloos overgenomen door Art of Activation. Ondanks de naamsverandering blijft het bedrijf gevestigd in Nieuwkuijk. J.u.i.c.e. Promotions is echter ook betrokken bij deze doorstart, want de veldmedewerkers van Art of Activation zijn opgenomen in het bestand van J.u.i.c.e. Promotions. Als je meer wilt weten over de doorstart dan kan je daar hier meer over lezen. 

 

BRIEFING

Verover de harten van kinderen en moeders en kom met een spectaculaire fun activatie op de winkelvloer met veel ruimte voor 2nd placement. Dat was de briefing die Mondelēz bij ons neerlegde. Doordat we met name de grotere winkels aandoen, lag de uitdaging ditmaal niet bij het aantal vierkante meters. Verder was het wel van belang dat de nieuwe activatie inspeelde op de “Princeland”- campagne. Saillant detail: met de laatste experience voor Prince hebben Boost en Mondelēz gezamenlijk een DFMA-award gewonnen. De lat lag dus aan alle kanten direct hoog…

 

CONCEPT

Stap in de wereld van Prince en waan je voor heel even een echte… Prins of Prinses! In dit interactieve kasteel vind je de leukste doe-dingen en spannendste spellen. Zo moeten kinderen hun zenuwen zien te bedwingen in het spiraalspel, kunnen zij Prince en zijn vriendjes leren kennen dankzij de ingebouwde tablet en kunnen zij door de ouders op de foto worden gezet als vriendje of vriendinnetje van Prince. 

Let wel: de binnenplaats is uitsluitend bestemd voor kinderen. Qua afmetingen hebben we het kasteel dan ook compleet afgestemd op de core-doelgroep; kinderen tussen de 6 en 12 jaar.  Zo wordt een middag naar de supermarkt ineens een onvergetelijke belevenis! En dat valt niet alleen in de smaak bij de kinderen, maar ook zeker bij hun moeders, de core target van deze activatie. 

 

RESULTATEN

Het Prince Kasteel is spectaculair geopend in de Jumbo Foodmarkt en werd direct enthousiast ontvangen bij jong en oud. Het kasteel is van hieruit verder gaan reizen en zal nog tot eind 2015 tientallen winkels door heel het land aandoen. Qua verkoop-resultaten zit het voorlopig ook wel snor. Vanuit een stijging in de saleslift kunnen we nu al concluderen dat de winkelende moeders de Prince-producten allesbehalve links laten liggen. Terwijl de kinderen aan het spelen zijn laten shoppers zich, ook zonder afprijzingen, verleiden om de Prinselijke lekkernijen via de kassa mee naar huis te nemen.

 

QUOTE

“Dit kasteel straalt fun, spectakel en avontuur uit en sluit naadloos aan op de grootse Princeland campagne die sinds een half jaar loopt. Met deze activatie kan Mondelez ook de grootste winkels van Nederland bedienen, de inlading is fors maar de resultaten laten zien dat afprijzing niet noodzakelijk is indrukwekkende verkoopresultaten te bewerkstelligen” – Luc van de Riet, Shopper Activation Manager Mondelēz.

 

Wil jij ook activaties voor je brands organiseren? Geen probleem! Wij denken graag met je mee over een opvallende promotiecampagnepromotie op festivals, een fundraiser, product promotieroadshow of compleet maatwerk! De teams van J.u.i.c.e. Promotions staan ook in het najaar klaar voor een wervelende campagne, dus neem dus snel contact met ons op. Inspiratie nodig? Kijk dan gerust weven bij de andere cases op de website.

 

 

           

 

          

 

 


Categorien:
Dit project delen via:

Robin STAAT JE GRAAG TE WOORD

Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen?
NEEM CONTACT OP MET Robin OF BEL 020 - 5813070

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM NU VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK