Demo Tony Chocolonely supermarkt Hoogvliet
Tony Chocolonely
In 2005 begon Tony Chocolonely met melkchocoladereep in de rode wikkel. Inmiddels zijn ook de pure, melk/hazelnoot en melk/noga-reep een feit. Maar ook chocoladeletters, hartenkreten, en paaseitjes!
Alle repen zijn verdeeld in ongelijke stukjes. Probeer die maar eens eerlijk te delen! Tony’s doel? Alle chocoladefans op smakelijke wijze duidelijk maken dat de inkomsten in de chocoladewereld ongelijk verdeeld zijn.
Instore demo’s
Alle chocolade is Fairtrade-gecertificeerd, dat is wel zo eerlijk. En het smaakt nog goed ook. Geloof je Tony niet? Probeer het lekker zelf. Dan kon afgelopen weken onder andere tijdens demo’s bij Hoogvliet. En ook daar was het oneerlijk delen maar wel heerlijk genieten!
Wilt u meer informatie over winkeldemonstraties? Neem dan contact op met J.u.i.c.e. Promotions.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.