fbpx
Waarom zit Pepijn op de wc?
terugspoelen
Hij kreeg van ons een sample van Page.
vooruitspoelen
Lees nu gauw de Case van Page Vochtig.
Bekijk project
Wat drinkt Ryanne tijdens de yoga?
terugspoelen
Innocent sapje dat ze van ons kreeg in de supermarkt
Bekijk project
Wil jij weten wat Tim staat te kokerellen?
terugspoelen
Hij heeft Santa Maria geproefd in een van onze foodtrucks.
vooruitspoelen
Sindsdien kan hij niet kiezen welk recept hij moet nemen.
Bekijk project

Een cadeau van Nutella

In 2018 is het bedrijf BOOST Shoppermarketing overgenomen en ondergebracht bij J.u.i.c.e. Promotions. De werkzaamheden van Boost Shopper Marketing zijn nagenoeg naadloos overgenomen door Art of Activation. Ondanks de naamsverandering blijft het bedrijf gevestigd in Nieuwkuijk. J.u.i.c.e. Promotions is echter ook betrokken bij deze doorstart, want de veldmedewerkers van Art of Activation zijn opgenomen in het bestand van J.u.i.c.e. Promotions. Als je meer wilt weten over de doorstart dan kan je daar hier meer over lezen. 

Briefing

Nutella had haar fans via Facebook de mogelijkheid gegeven om een etiket met daarop een naam naar keuze te maken. Een daverend succes want ruim 10.000 etiketten vlogen de digitale deur uit! Zo’n persoonlijke pot is dan ook een leuk cadeautje voor je kinderen, geliefde, vrienden of jezelf. Aan ons de taak om deze actie instore groots door te vertalen!

Concept

In meer dan 100 locaties konden shoppers bij aankoop van een pot Nutella 630g direct een etiket laten printen met daarop een naam naar keuze. Bij aankoop van twee potten kregen ze een gratis giftbox van onze promotietoppers zodat ze de persoonlijke pot Nutella ook aan iemand anders konden geven. Om nog meer op te vallen in de winkel hebben we een extra display geplaatst en opvallende POS-materialen aangebracht. Doel van de actie was om nog meer Nutella-fans te krijgen, zowel op Facebook als op de winkelvloer. Nutella is en blijft namelijk echt een love-brand! 

Resultaten

Vele duizenden shoppers hebben instore een persoonlijke pot Nutella gekocht bij een van onze promotietoppers. Ook in 2014 is Boost weer volop aan de slag voor Nutella, met als grootste actie de instore activatie van het 50-jarig bestaan van dit heerlijke merk!

Wil jij ook activaties voor je brands organiseren? Geen probleem! Wij denken graag met je mee over een opvallende promotiecampagnepromotie op festivals, een fundraiser, product promotieroadshow of compleet maatwerk! De teams van J.u.i.c.e. Promotions staan ook in het najaar klaar voor een wervelende campagne, dus neem dus snel contact met ons op. Inspiratie nodig? Kijk dan gerust weven bij de andere cases op de website.

 

Een cadeau van Nutella BOOST JUICE Promotions 03 800-min           


Categorien:
Dit project delen via:

Robin STAAT JE GRAAG TE WOORD

Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen?
NEEM CONTACT OP MET Robin OF BEL 020 - 5813070

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM NU VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK