fbpx
Waarom zit Pepijn op de wc?
terugspoelen
Hij kreeg van ons een sample van Page.
vooruitspoelen
Lees nu gauw de Case van Page Vochtig.
Bekijk project
Wat drinkt Ryanne tijdens de yoga?
terugspoelen
Innocent sapje dat ze van ons kreeg in de supermarkt
Bekijk project
Wil jij weten wat Tim staat te kokerellen?
terugspoelen
Hij heeft Santa Maria geproefd in een van onze foodtrucks.
vooruitspoelen
Sindsdien kan hij niet kiezen welk recept hij moet nemen.
Bekijk project

Heel normaal! Flyerteam SNS bank

Bijzonder goed maar ook heel normaal, dat was de omschrijving van het flyerteam dat we inzetten voor de SNS-bank. De reden? Een nieuw merkcampagne met het thema: Heel normaal. Hiermee wilde de SNS-bank duidelijk maken dat bankieren tegenwoordig heel normaal is. Daarom nodigde het flyerteam het publiek uit omdat bij de SNS te komen doen.

De consument doet dit niet zomaar natuurlijk, dus daarom deelden we flyers uit waar alle voordelen van de SNS-bank op stonden. Denk aan hele gunstige rente op je betaalrekening en drie dagen per maand rood kunnen staan zonder rente te betalen. Maar de knaller komt nog: je krijgt 50 euro gestort op je nieuwe betaalrekening als je dit jaar nog overstapt. Al interesse? Wees dan maar snel want deze actie is geldig t/m 31 december 2018.

Jouw visitekaartje, ons flyerteam

Een wervingscampagne voor een bank is een actie die nauw luistert. Een bank product is ingewikkeld en heel persoonlijk. Daarom was het van groot belang dat de lieftallige dames en heren die meewerkten aan de wervingsactie, goed gebrieft werken. Allereerst kwamen ze naar het hoofdkantoor van J.u.i.c.e Promotions om te leren over de bankproducten. Daarnaast kregen ze nog via de mail hun instructies toegestuurd en hebben we (zoals altijd) alle mensen uit ons flyerteam nog persoonlijk gebeld om alle laatste vragen door te nemen en de instructies nog 1 keer goed door te nemen. Geen half werk, maar het team is tenslotte het visitekaartje voor de klant.

Blije flyers

Het inzetten van een flyerteam is een goede manier om store traffic te genereren. Een goed aanbod hierbij natuurlijk onontbeerlijk, maar onderschat niet hoeveel invloed de energie en enthousiasme van het flyerteam heeft op de resultaten. Door blije en vrolijke teams in te zetten, wordt de ontmoeting met jouw merk een positieve. En hoe positiever dit is, hoe beter ze jouw merk onthouden. Wil jij ook een positieve merkervaring ontwikkeling? Neem dan contact met ons op voor een blije en vrijblijvende offerte.

 

 

 

Dit project delen via:

Thirza STAAT JE GRAAG TE WOORD

Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen?
NEEM CONTACT OP MET Thirza OF BEL 020 - 5813070

Naam *

E-mailadres *

Telefoonnummer *

Bericht *

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM NU VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK