Lurpak instore demonstratie
Lurpak boter & Opdracht
Lurpak is een Deens botermerk met een lange geschiedenis. Het is absoluut een keurmerk omdat er alleen wordt geproduceerd onder toezicht van Deense Zuivel autoriteit. Er liggen twee varianten in de winkels: de kuipjes Gezouten en Ongezouten boter. Beide zijn zogenaamde ‘blends’, een mix van roomboter en een beetje olie om het smeerbaar te maken.
In opdracht van Arla heeft J.u.i.c.e. Promotions instore demonstraties uitgevoerd met als doel om klanten van de DEEN kennis te laten maken met Lurpak boter en hen de frisromige smaak van Lurpak boter te laten proeven.
Doel & Propositie
Het doel van de demonstratie was de consumenten kennis te laten maken met Lurpak boter en het merk en hen de frisromige smaak van Lurpak boter te laten proeven. De doelgroep van Lurpak bestond uit iedereen die momenteel met boter ontbijt, maar natuurlijk ook mensen die een heerlijke roomboter zochten voor de Kerst.
De promotors hebben de consumenten de gelegenheid gegeven om Lurpak boter te proeven. Het product was tijdens deze demonstratie met korting verkrijgbaar.
Resultaat
Wij hebben met de instore demonstratie meer dan 7.800 proevers bereikt met een sample van Lurpak. De winkels hebben bijna twee keer zoveel kuipjes Lurpak verkocht ten opzichte van andere dagen!