fbpx
Waarom zit Pepijn op de wc?
terugspoelen
Hij kreeg van ons een sample van Page.
vooruitspoelen
Lees nu gauw de Case van Page Vochtig.
Bekijk project
Wat drinkt Ryanne tijdens de yoga?
terugspoelen
Innocent sapje dat ze van ons kreeg in de supermarkt
Bekijk project
Wil jij weten wat Tim staat te kokerellen?
terugspoelen
Hij heeft Santa Maria geproefd in een van onze foodtrucks.
vooruitspoelen
Sindsdien kan hij niet kiezen welk recept hij moet nemen.
Bekijk project

Promotie NIX18 Levende Leeftijdsquiz

Levende Leeftijdsquiz

Wat is nou een Levende Leeftijdsquiz? En waar is het goed voor? Dat zullen wij van J.u.i.c.e Promotions je uitleggen! Op 17 mei 2018 gingen wij met 3 van onze promotors en onze quizmaster Rieneke Oudesluijs de straat op in Utrecht. 2 van onze promotors waren jonger dan 18 en we hadden 1 promotor van 18+. Het was de bedoeling dat de voorbijgangers in Utrecht, de 18 plusser in ons promotieteam zou kunnen aanwijzen.

Het doel van de Levende Leeftijdsquiz is om mensen en vooral jongeren, op een leuke en spontane manier bewust te maken van hoe lastig het is om de leeftijd van jonge mensen juist in te schatten. De ervaren staatssecretaris Paul Blokhuis (VWS) en de wethouder Victor Everhardt (Utrecht), hebben ook deelgenomen aan ons spel! En vonden het erg lastig, maar leuk. Onze quizmaster, Rieneke, zal na afloop van het spel de jongvolwassenen (vanaf 18 jaar) vragen om voortaan uit zichzelf hun ID te laten zien. Hierdoor zal het werk van verkopers een stuk gemakkelijker zijn en zal het afrekenen stukken sneller verlopen. Na afloop van de quiz, kregen alle deelnemers een ID-hoesje en een flyer.

 

 

NIX18

De NIX18-campagne is een initiatief van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en een groot aantal partners. Het doel van de campagne is het versterken van de sociale norm ‘niet drinken en roken tot je 18e‘. De campagne richt zich op de hele samenleving, meer in het bijzonder de omgeving van jongeren. Iedereen zou het normaal moeten gaan vinden als jongeren voor hun 18e niet roken of drinken.

Sinds 1 januari 2014 mag aan jongeren onder de 18 geen alcohol of tabak meer worden verkocht. Ook mogen jongeren tot hun 18e geen alcohol bij zich hebben in het openbaar (bijvoorbeeld op straat, in de kroeg, op een station). Aanvullend aan deze sociale normcampagne richten partners als het Trimbos-instituut en de ’GGD’ en zich met hun 1-op-1 activiteiten direct op opvoeders en hun kinderen. Om hen te stimuleren en te helpen het gewenste gedrag in praktijk te brengen.

 

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Dan is J.u.i.c.e Promotions perfect voor jou. Wij bieden een geweldig aanbod van jonge doelgerichte promotieteams aan. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.


Categorien:
Dit project delen via:

Thirza STAAT JE GRAAG TE WOORD

Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen?
NEEM CONTACT OP MET Thirza OF BEL 020 - 5813070

Naam *

E-mailadres *

Telefoonnummer *

Bericht *

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM NU VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK