Promotieteam Saab 9-3 Fleet Pack B2B
Promotieteam Saab 9-3 Fleet Pack B2B
Steeds vaker wordt J.u.i.c.e. Promotions ingeschakeld voor promotieteam voor de zakelijke markt. Zowel voor het vergroten van de loyaliteit onder bestaande klanten, maar ook voor het vergroten van de bekendheid onder nieuwe klanten. In augustus heeft J.u.i.c.e. Promotions een business-to-business promotietour georganiseerd voor Het Motorhuis.
24 vestigingen
Het Motorhuis is een autodealergroep met 24 vestigingen in het Westen van Nederland. Het Motorhuis vertegenwoordigd 10 merken (Saab, Opel, Alfa Romeo, Chevrolet, Citroën, Cadillac, Kia, Corvette, Fiat en Lancia). Het Motorhuis wil haar marktaandeel met Saab in de zakelijke markt vergroten en heeft om die reden delease-adviseurs van grote leasemaatschappijen door twee zeer representatieve promotiedames laten verrassen. De dames van het promotieteam brachten een goodybag en gaven een korte introductie, waarna een blik naar buiten precies vertelde waar Saab voor stond. Voor de deur stond namelijk een splinternieuwe gele Saab 9-3 Cabriolet, waarmee het promotieteam van bedrijf naar bedrijf reed.