Pringles Tortilla Chips Sampling
Opdracht
In opdracht van in samenwerking met Art of Branding heeft J.u.i.c.e. Promotions de sampling actie voor Pringles uitgevoerd. Pringles heeft dit jaar in Nederland de Pringles Tortilla Chips geïntroduceerd bij de Jumbo in drie smaken; Nacho Cheese, Original en Spicy Chilli.
Doelgroep
De actie was gericht op de social connectors. Deze hebben we laten kennismaken met deze nieuwe smaken van Pringles. Dit hebben we gedaan door samen te werken met de Jumbo supermarkten. In totaal hebben we 9 verschillende locaties in Nederland bezocht.
Propositie
De boodschap “Can you make it to the dip” vertelde hoe lekker de chips is met én zonder dip. 2 grote Pringles blow-ups vormden het decor tijdens deze actie, waarbij de Original blow-up werd gebruikt als “dip punt”. Wanneer je een bus Pringles bij de Jumbo kocht, mocht je bij ons een tweede bus gratis ophalen!
Resultaat
De gestelde target is gehaald en zelfs met 12% overschreden! Door de enthousiaste promotors en de levensechte beleving met de Pringles blow-ups was het een zeer geslaagde sampling actie!
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.