Stedin Tour de France Event Team
Stedin Tour de France Event Team
In opdracht van creatief bureau WijZe uit Rotterdam leverden wij de promotieteams voor Stedin tijdens een unieke Tour de France activatie. De promotors stonden met op maat geproduceerde banners of spandoeken langs de route van de tweede etappe van de Tour de France in Nederland. Het peloton reed vanaf de start in het centrum van Utrecht, via thuishaven van Stedin, Rotterdam naar Zeeland toe. Stedin zette daarbij de campagne Slimme Meters maken centraal. In Nederland is Stedin namelijk bezig met het uitrollen van de plaatsing van slimme energie meters.
Vanwege de verwachte drukte en afgezette wegen, startten onze teams ’s ochtends heel vroeg en werd met de fotografen ter plaatse de exacte juiste locaties bepaald.
Slimme Meters van Stedin
Stedin zorgt ervoor dat ruim 2 miljoen consumenten, bedrijven en overheden 365 dagen per jaar, 24/7 over energie beschikken. Met hun netwerk maken we het mogelijk dat gas en elektriciteit betrouwbaar en veilig getransporteerd wordt. Dit netwerk goed onderhouden, uitbreiden en moderniseren is een verantwoordelijke taak. Daarin investeert Stedin continu, met veel aandacht voor kwaliteit, veiligheid en efficiëntie.
Paul Owner van WijZe: “Dankjewel voor jullie enthousiasme, inzet en ontzorgen!! Stedin is zeer tevreden over de actie!”