fbpx
Waarom zit Pepijn op de wc?
terugspoelen
Hij kreeg van ons een sample van Page.
vooruitspoelen
Lees nu gauw de Case van Page Vochtig.
Bekijk project
Wat drinkt Ryanne tijdens de yoga?
terugspoelen
Innocent sapje dat ze van ons kreeg in de supermarkt
Bekijk project
Wil jij weten wat Tim staat te kokerellen?
terugspoelen
Hij heeft Santa Maria geproefd in een van onze foodtrucks.
vooruitspoelen
Sindsdien kan hij niet kiezen welk recept hij moet nemen.
Bekijk project

SURFSPOT.NL met huiskamer stand op introductiemarkten

 

SURFSPOT.NL met huiskamer stand aanwezig tijdens introductiemarkten

J.u.i.c.e. Promotions heeft promotieteams ingezet om op de introductiemarkten van hogescholen en universiteiten door heel Nederland SURFSPOT.NL onder de aandacht te brengen. Dit gebeurde middels een aantrekkelijke stand compleet met blinkende Ferrari, chill bags, opvallende banners en posters. De doelgroep voor deze campagne: alle studenten die de introductiemarkten bezoeken, zowel de eerstejaars als de studenten uit de andere jaren. De promotors deelden appels uit met een boodschap, verzamelden e-mailadressen en namen enquêtes af.

Huiskamer stand

SURFSPOT.NL pakt ieder jaar groots uit, juist tijdens de introductiemarkten op hogescholen en universiteiten. Ook dit jaar was SURFSPOT.NL aanwezig en wel met een heuse ‘huiskamer stand’ waar de studenten, de belangrijkste doelgroep, lekker konden relaxen.

De huiskamer stand was echt ‘the place to be’ tijdens elke introductiemarkt. Door exact in de belevingswereld van de doelgroep te duiken, merk je dat er verbinding ontstaat. Het merk wordt relevant voor en een vast onderdeel van het leven van de doelgroep.

Promotieteams op de introductiemarkten

Het J.u.i.c.e. Promotions promotieteam werd in nette, krijt gestreepte pakken op pad gestuurd. Studenten die studenten aanspreken, dat is een gouden combinatie.

Het promotieteam had twee missies:

  • Naamsbekendheid voor SURFSPOT.NL verkrijgen onder studenten;
  • Abonnees werven voor de mailinglijst/nieuwsbrief.

De promotiemiddelen zoals de banners, de bestickerde appels, de flyers, en de loterijboxen en een Ferrari met achterin een grabbelbox deden de rest.

Promotiemiddelen en de introductiemarkt

Ferrai en opvallen is een pleonasme en zeker in combinatie met de campagneslogan “Je houdt geld over met SURFSPOT.NL”. De hoeveelheid geld die je bespaart, werd hiermee gevisualiseerd en creëerde vele oogcontact momenten. Hierdoor werd er meer naamsbekendheid gegenereerd. Wat verwacht je ook met een blikvanger van een bolide? Per uur werden circa 52 ingevulde leads verzameld en gemiddeld 3.100 bestickerde appels uitgedeeld.

SURFSPOT voor studenten

SURFSPOT.NL is dé webwinkel waar studenten en medewerkers van instellingen in het hoger onderwijs software en andere ICT-producten tegen de laagste prijzen kunnen kopen. De webwinkel is opgericht op verzoek van het hoger onderwijs. Er is een aanbod van ruim 250 artikelen in de webshop. De prijzen en het aanbod zijn per onderwijsinstelling verschillend en dat maakt het merk nog relevanter voor de student.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies

 

 

Dit project delen via:

Thirza STAAT JE GRAAG TE WOORD

Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen?
NEEM CONTACT OP MET Thirza OF BEL 020 - 5813070

Naam *

E-mailadres *

Telefoonnummer *

Bericht *

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM NU VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK