fbpx
Waarom zit Pepijn op de wc?
terugspoelen
Hij kreeg van ons een sample van Page.
vooruitspoelen
Lees nu gauw de Case van Page Vochtig.
Bekijk project
Wat drinkt Ryanne tijdens de yoga?
terugspoelen
Innocent sapje dat ze van ons kreeg in de supermarkt
Bekijk project
Wil jij weten wat Tim staat te kokerellen?
terugspoelen
Hij heeft Santa Maria geproefd in een van onze foodtrucks.
vooruitspoelen
Sindsdien kan hij niet kiezen welk recept hij moet nemen.
Bekijk project

Terrasseizoen ludiek geopend door Kleenex promotie

Op maandag 1 juni om exact 12.00 uur werd het startsein gegeven aan de horeca om de terrassen te openen. Dit heuglijke moment werd in heel Nederland gevierd. Dus gingen onze teams voor een bijzondere Kleenex promotie de stad in. Met inachtneming van de anderhalve meter-richtlijn natuurlijk.

Promotie Eerste Hulp bij terrasplezier

In meerdere steden in Nederland zorgde een speciaal ‘Eerste Hulp Bij Terrasplezier-team’ voor extra vertier bij het terrasbezoek. Bezoekers van de terrassen werden verrast met een Eerste Hulp Bij Terrasplezier (EHBT)- tasje. De inhoud daarvan? Balsam zakdoekjes, Gentle water fresh tissues, een rolmaat, hartensnoepjes en een kaartje voor het horecapersoneel. Deze actie is een initiatief van Kleenex. Omdat het tissuemerk met deze activatie de horecabezoeker een vrolijk hart onder de riem wilde steken.

Kleenex deelde het bericht natuurlijk ook op haar eigen socials mediakanalen zoals facebook.

Een leuk weetje over Kleenex?

Wist je dat in 1925 de eerste Kleenex® advertentie verscheen in de Ladies Home Journal? Hierin toonde Kleenex “het geheim van een mooie huid, gebruikt door beroemde filmsterren”. Niet lang daarna verschenen diverse advertenties in grote vrouwenmagazines zoals Harper’s Bazaar, Cosmopolitan en Vogue. In 1927 begon Kleenex met de advertenties met bekende sterren. Deze “mooie mensen” gaven toe dat het gebruik van Kleenex® een van hun geheimen was.

Ludieke promotie of horecacampagne?

Wil je ook eens brainstormen over een opvallende promotie in de horeca of retail? Ben je op zoek naar een leuke interactieve inhaker? Of heb je zelf een unieke guerrillacampagne bedacht? Neem dan eens contact op met ons salesteam. We denken graag met je mee over de uitvoering.

Dit project delen via:

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM NU VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK